Avatar Shopping Community Knuffel Quests Donate Games My Account Help

Jump to:

Post new topic Reply to topic  [ 233 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Next
Hey oh!
Hi! 47%  47%  [ 34 ]
Food! 53%  53%  [ 38 ]
Total votes : 72
 Post subject: Re: Looking for ART! Unlimited funs! Tip Well!
Post Posted: Sep 12th, '17, 21:39    


AlkseeyaKC
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
Joined: Sep 12th, '08, 16:39
Posts: 33711
Location: Lost out in a sea of mermen!
Hugs: 163113
Mood: I'm Blue dabadee dabadie.
YAY! I can't wait to see him!! :mcsquee:

(0) (0)


    Top
Profile
 Post subject: Re: Looking for ART! Unlimited funs! Tip Well!
Post Posted: Sep 12th, '17, 23:19    


Nankuii
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
Joined: Jul 17th, '12, 05:06
Posts: 21914
Location: Home
Hugs: 101763
Mood: que sera sera
I'm really sorry about the hair orz This might be my first time drawing this type of hair;;;
But, practice makes improvement right?

(0) (0)









    Top
Profile
 Post subject: Re: Looking for ART! Unlimited funs! Tip Well!
Post Posted: Sep 13th, '17, 02:09    


AlkseeyaKC
LOL it's ok. Zedof is his own hair type. It confuses a lot of people. Its fun to see how people tackle it. :mccute:

(0) (0)


    Top
Profile
 Post subject: Re: Looking for ART! Unlimited funs! Tip Well!
Post Posted: Sep 14th, '17, 05:44    


Nankuii
Hope you like him orz

He turned out smaller than I thought.. maybe because he's not standing?
His tongue is sticking out, but it just looks like his mouth is open haha

(0) (1)


    Top
Profile
 Post subject: Re: Looking for ART! Unlimited funs! Tip Well!
Post Posted: Sep 14th, '17, 17:49    


AlkseeyaKC
AWWWW HE IS SOOOO CUTE!!!!!! :mcargh: :qh:

I love him thank you!!!! :mcsquee:


I don't want to be greedy but if you want to do more of my characters you know I'll pay! lol :mcheh:

(0) (0)


    Top
Profile
 Post subject: Re: Looking for ART! Unlimited funs! Tip Well!
Post Posted: Sep 14th, '17, 19:33    


Nankuii
Well as I'm desperately looking for fast fps xD I think you're fine.
And thank you! I wasn't expecting such a big reaction!!

edit :: I think I'll do Felis next c:

(0) (0)


    Top
Profile
 Post subject: Re: Looking for ART! Unlimited funs! Tip Well!
Post Posted: Sep 14th, '17, 19:57    


AlkseeyaKC
YAY!!! I'll be excited to see how you draw felis! :mcsquee:

I am the fastest way to make PFs right now :mccool:

Edit: BTW added them to my random sig:
Image

(0) (0)


    Top
Profile
 Post subject: Re: Looking for ART! Unlimited funs! Tip Well!
Post Posted: Sep 14th, '17, 22:23    


Nankuii
Here, I put them together so it doesn't look too awkward xD

Lol, you're so quick to give me a new trade x'DDD

(0) (0)


    Top
Profile
 Post subject: Re: Looking for ART! Unlimited funs! Tip Well!
Post Posted: Sep 15th, '17, 00:45    


AlkseeyaKC
Nankuii wrote:
Here, I put them together so it doesn't look too awkward xD

Lol, you're so quick to give me a new trade x'DDD

Where is it? Did you forget to link it?

lol I'm excited to get arts! XD Thank you so much for drawing for me. Makes me happy. :qh:

I hope more people will show up too. I have so much FPs to give!

(0) (0)


    Top
Profile
 Post subject: Re: Looking for ART! Unlimited funs! Tip Well!
Post Posted: Sep 15th, '17, 02:37    


Nankuii
Hahaha, yeah I did forget! xD Here!

(0) (0)


    Top
Profile
Display posts from previous:   Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 233 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Next

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Username:

Password:


I forgot my password


Avatar




Server time: Nov 12th, '19, 14:04
Current time: Nov 12th, '19, 16:04
All times are UTC + 1 hour [ DST ]